• Incl.Excl.
    BTW
  • Klantenservice
    0
    Sluiten

    Categorieën

    Filters

      Klantenservice

      Snel zelf regelen

      Waar is mijn bestelling?

      Hoe kan ik mijn order retourneren?

      Contact opnemen

      BEL
      +31 513 528 707
      CHAT
      onder in beeld

      Veelgestelde vragen

      Bestellen

      1.1 Hoe gaat de bezorging in België in zijn werk?

      We bezorgen met PostNL voordelig en snel onderdelen in België. Bezorging geschied vaak ook al 1 werkdag na het bestellen.

      1.2 Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

      Wanneer je een bestelling hebt gedaan en deze wilt annuleren kan je dit via email aan ons doorgeven. Zolang de bestelling nog niet in het verwerkingsproces zit kunnen wij dit verzoek honoreren. Is inmiddels de bestelling door het magazijn verwerkt is dit niet meer mogelijk.

      1.3 Hoe werkt het online bestellen?

      Na het selecteren van de artikelen die je hebt uitgekozen kan je deze eenvoudig aan je winkelmand toevoegen. Het bestelproces helpt je daarna met het invullen van je NAW gegevens, kiezen van betaalmethode en verzendmethode. Je hebt ook de mogelijkheid om een account aan te maken waarmee je ook inzage krijgt in je bestelhistorie. Zijn er nog vragen of onduidelijkheden? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

      1.4 Hoe kan ik een account aanmaken?

      Je kan een account aanmaken tijdens het bestelproces of via de pagina account aanmaken

      1.5 Waar kan ik mijn wachtwoord opvragen?

      Je wachtwoord is zelf aangemaakt en ook niet bij ons bekend. We kunnen deze dus niet opnieuw opsturen. Het is uiteraard wel mogelijk om een nieuw wachtwoord aan te maken. Dan kan op deze pagina 

      1.6 Is er een kortingscode?

      Iedereen wil graag de laagste prijs betalen. Dat is logisch en daarom kiezen wij er voor al onze artikelen transparant voor een reële lage prijs aan te bieden en ook nog service te kunnen verlenen. 

      Wij kiezen er voor al onze producten zo voordelig mogelijk aan te bieden, ongeacht de hoedanigheid van klant. Als er staffelprijzen van toepassing zijn staat dit bij het artikel vermeld.

      Zijn er lopende acties?

      Wanneer wij wat te vieren hebben of een actie hebben stellen wij onze klanten hiervan per mail op de hoogte. Aan al onze klanten die het het op prijs stellen versturen wij een nieuwsbrief met interessante acties . Dit geldt dus alleen voor bestaande klanten. Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

      Des te meer reden om nu je eerste aankoop bij Aanhangwagendirect te doen!

      1.7 Hebben jullie alles in het magazijn in Heerenveen liggen?

      De actuele voorraad staat altijd bij het artikel vermeld. In incidentele gevallen zoals bijvoorbeeld bij een selectie assen of wielen worden deze rechtstreeks vanuit een depot verzonden. Dit zorgt voor een snelle doorlooptijd en ook snellere levering.  De verwachte levertijd staat altijd bij het artikel vermeld.

      Betalen

      2.1 Hoe kan ik voor de bestelling betalen?

      We bieden zoveel mogelijk betaalmethoden aan die een veilige transactie waarborgen. Van IDEAL tot paypal maar ook achteraf betalen met KLARNA behoort tot de mogelijkheden.  Wil je meer weten over de verschillende betaalmethoden? Check dan de volgende pagina. 

      2.2 Hoe werkt de terugbetaling?

      De terugbetaling van de retour verwerken we via dezelfde betaalmethode als waarmee betaald is. We leggen op deze pagina uit hoe annuleringen en retouren in zijn werk gaan.

      2.3 Waar kan ik mijn factuur terugvinden?

      De factuur is samen met de orderbevestiging als bijlage per email verzonden. Dit is gelijk na het bestellen gedaan. De factuur kan je dus terugvinden in je inbox op de datum van bestellen. Met de bestelling zelf wordt alleen een pakbon meegeleverd. Wil je nogmaals de factuur ontvangen? Stuur een mail met het ordernummer welke begint met ORD naar [email protected] en we sturen je de factuur nog een keer toe!

      Bezorgen & Afhalen

      3.1 Wat zijn de bezorgkosten en kan ik ook afhalen?

      Land:

      Bezorgkosten:

      Gratis verzenden vanaf:

      Pakket Nederland€ 5,95€ 75
      Pakket België€ 5,95€ 75
      Pakket andere EU landenTussen € 14,95 en € 30,00n.v.t.
      XL  levering ( assen e.d.)Tussen €20,00 en € 110,00n.v.t.
      Aanhangers en toebehoren NED€ 150,00n.v.t.
      Aanhangers en toebehoren BEL€ 200,00n.v.t.

      Dit zijn de bezorgkosten voor een bestelling. Het systeem berekend automatisch wat de verzendkosten zijn wanneer je de bestelling plaatst. Hierin zijn geen verrassingen achteraf.

      Afhaling van een pakket is mogelijk bij een PostNL punt of bij onze locatie in Heerenveen. Op alle werkdagen van 08.30 tot 17.30 ben je welkom aan de Pompmakker 3 in Heerenveen. Bij het bestellen kan je dan kiezen voor de afhaal optie.

      3.2 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

      Iedereen wil natuurlijk zijn bestelde producten zo snel mogelijk in huis hebben. Als je bij ons op een werkdag voor 17:00 besteld wordt het dezelfde avond nog bij ons opgehaald door PostNL. Dit betekent dat PostNL het normaal gesproken de volgende dag bij u aflevert. Vanaf die avond kan je de zending volgen via de track en trace code die u van ons krijgt per email. In hoge uitzondering of extreme drukte kan de bezorging vertraging opleveren. Dit is dan overmacht en afgelopen jaar zijn 98,8 % van alle bestellingen op tijd geleverd. Als een product niet voorradig is of een afwijkende levertijd heeft, dan staat de verwachte levertijd naast het product beschreven. We zullen u op de hoogte houden van de levering en alsnog een verzendbevestiging versturen wanneer de bestelling naar je onderweg is!

      3.3 Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen, wat nu?

      Na het verzenden ontvang je van ons een track en trace code per mail die vanaf dezelfde avond te volgen is zodra het pakket door de logistieke partner is in gescand in het distributie centrum. Het kan helaas voorkomen dat een zending vertraging oploopt. Gelukkig niet vaak maar het blijft mensen werk en daar worden helaas wel eens fouten gemaakt. Uiteraard houden we je hier van op de hoogte en als de status een dag later niet veranderd zoeken we het graag voor je uit.

      Retourneren & Ruilen

      4.1 Hoe werkt het retourneren of ruilen van artikelen?

      Wanneer een product niet past of naar wens is kan je deze natuurlijk binnen de geldende termijn van 30 dagen retourneren of omruilen voor een ander vergelijkbaar product. Je kan je retour online aanmelden en direct een label printen. We leggen je graag uit hoe dit in zijn werk gaat op onze retourpagina.

      Na het retour melden en terugsturen wordt de zending door ons behandeld. Heb je gekozen voor terugbetaling? Dan wordt het bedrag binnen 3 werkdagen via dezelfde betaalmethode teruggestort. Heb je gekozen voor ruilen. Dan ontvang je een vouchercode waarmee je een nieuwe bestelling kan doen.

      Kortingscode

      5.1 Hoe ontvang ik een kortingscode?

      Iedereen wil graag de laagste prijs betalen. Dat is logisch en daarom kiezen wij er voor al onze artikelen transparant voor een reële lage prijs aan te bieden en ook nog service te kunnen verlenen. 

      Wij kiezen er voor al onze producten zo voordelig mogelijk aan te bieden, ongeacht de hoedanigheid van klant. Als er staffelprijzen van toepassing zijn staat dit bij het artikel vermeld.

      Zijn er lopende acties?

      Wanneer wij wat te vieren hebben of een actie hebben stellen wij onze klanten hiervan per mail op de hoogte. Aan al onze klanten die het het op prijs stellen versturen wij een nieuwsbrief met interessante acties . Dit geldt dus alleen voor bestaande klanten. Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.

      Des te meer reden om nu je eerste aankoop bij Aanhangwagendirect te doen!

      5.2 Hoe verwerk ik mijn kortingscode?

      Als je een kortingscode hebt ontvangen kun je deze verwerken tijdens het bestelproces. Een uitgebreide uitleg vind je in de volgende tutorial. Heb je toch nog een vraag neem dan contact op met onze klantenservice.

      Over complete aanhangwagens

      6.1 Hoe zit het met inruil, onderhoud en tweedehands aanhangers?

      • Onderhoud: Voor onderhoud, aanpassingen en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres. Plan eenvoudig zelf een afspraak in voor onze werkplaats in Heerenveen en we helpen je graag weer op weg!
      • Tweedehands aanhangwagens: We verkopen eigenlijk alleen nieuwe aanhanger maar soms hebben we ook door inruil verkregen aanhangwagens. Deze Occasions zijn gecheckt in onze werkplaats en weer klaar voor de volgende eigenaar. Je vindt deze aanhangers in de volgende rubriek op de site. 
      • Doen jullie ook aan Inruil? Dit kan zeker, je op de volgende pagina foto's en info invullen en dan zullen wij de inruilwaarde bepalen. Graag ook aangeven welke nieuwe aanhanger je dan zou willen aanschaffen.

      6.2 Kan ik ook een aanhanger leasen?

      Natuurlijk behoort dit ook tot de mogelijkheden! Bij iedere aanhanger op de site staat ook al een lease bedrag vermeld. Zo heb je voor een vast laag maandbedrag een nieuwe aanhanger tot je beschikking. We leggen je graag uit hoe financial lease werkt.

      6.3 Hebben jullie de aanhangwagens op voorraad?

      We hebben altijd een groot aantal aanhangwagens op voorraad. Deze staan in de actuele voorraad vermeld.

      Over assen

      7.1 De as die ik nodig heb staat niet op jullie site, kunnen jullie deze toch aanbieden?

      Wanneer je een nieuwe as wil bestellen is het belangrijk om er zeker van te zijn dat je de juiste besteld. Bij een nieuwe as komt dit namelijk erg precies en er zijn veel verschillende modellen op de markt. Aanhangwagendirect kan je hier eenvoudig en snel mee helpen door middel van een aantal stappen! 

      Volg de stappen en vul het formulier in dan nemen wij contact met je op en helpen je graag verder.

      Veiligheid & Privacy

      8.1 Wat zijn jullie Algemene Voorwaarden?

      We hebben algemene voorwaarden van de Stichting Webshop Keurmerk die in overleg met Consumentenbond en NTO tot stand zijn gekomen.

      8.2 Wat is jullie Privacy Policy?

      We gaan uiterst zorgvuldig om met de gegevens en persoonlijke informatie die u bij het bestellen verstrekt. In onze Privacy Policyhebben we dit exact beschreven.

      8.3 Zijn jullie lid van een keurmerk?

      Naast de objectieve reviews van Kiyoh zijn we ook lid van het webshop Keurmerk. Zo waarborgen we alle voorwaarden en richtlijnen van online aankopen.

      Onze diensten

      Openingstijden & Adres

      Openingstijden

      • Ma t/m Vr 08:30 tot 17:30
      • Zaterdag 08:30 tot 13:00

      Adresgegevens

      • Pompmakker 3
      • 8447 GJ Heerenveen

       

       

       

       

      Ben je net klaar met school of heb je al enige werkervaring?

      Toe aan een mooie werkplek bij een energiek dynamisch bedrijf?

      Dan komen we graag met jou in contact! Bekijk onze vacature pagina.

       

       

      Neem contact op

      * Verplichte velden
      Vergelijk 0

      Voeg nog een product toe (max. 5)

      Start vergelijking