• Incl.Excl.
    BTW
  • Klantenservice
    0
    Sluiten

    Categorieën

    Filters

      Klachtenprocedure

      Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

      Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar redelijkheid en tevredenheid de klacht op te lossen. 

      Klachtenprocedure
      * Verplichte velden
       
       

      Of per post naar:

      Aanhangwagendirect.nl
      Pompmakker 3
      8447 GJ Heerenveen

      Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
      Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

      Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Aanhangwagendirect bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

      < Terug naar klantenservice

      Vergelijk 0

      Voeg nog een product toe (max. 5)

      Start vergelijking